Svensk Myndighetskontroll: En vacker och välljudande morgon!


Har alltid varit en av mina absoluta favoriter. Enkelt uttryckt så är den bara vacker att lyssna på. Enjoy!

Om Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Publicerat på 21 juli, 2010, i Okategoriserade. Bokmärk permalänken. 2 kommentarer.

  1. Tittar förbi en snabbis (tycks bli den enda i veckan, *skrattar*)Min mamma begravdes till denna hennes favoritsång. Tack för att jag fick höra.Hemikramar!!

Lämna en kommentar