Svensk Myndighetskontroll: Inget är nytt under solen!


Lyssna på dåvarande ÖB Stig Synnergren och man nästan häpnar över hur väl man känner igen argumenten från IB:s registrering av tusentals svenskar. Riktas enbart mot utlandet eller hur var det……?

Om Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Publicerat på 18 augusti, 2008, i Okategoriserade. Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Lämna en kommentar