Svensk Myndighetskontroll: Allt fler delar Liberaldemokraternas drogpolitik


Fler och fler blir liberaldemokrater! 🙂 Eller kanske mer riktigt formulerat, den drogpolitik vi förespråkar får ett allt större stöd. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/exvarldsledare-legalisera-droger_6215469.svd

Nunc aut nuncuam

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 2 juni, 2011, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. MichaelÄr mitt inlägg inte en drog” att bedra svenska folket med lögner? Dess motsats torde vara en sanningen. Att ta en sil gör samma verkan, för att hamna utanför medvetandet, som de politiska lögnerna.

  2. Ursäkta. men det finns en annan sorts drogpolitik som jag inte vill undanhålla för någon.CitatVad de flesta i Sverige inte förstått är att vi fått en ny statsreligion vars trosbekännelse är följande:Vi tror på Multikultis allsmäktiga kraft,himlens och jordens skapare.Vi tror på Jesus från Södertälje, Multikultis snart ende Son, vår Herre,som blev till som människa i Solna,föddes av lön från Rödakorset,led under Sverigedemokraterna,korsfäste Nydemokrati, dog politiskt och begravdes,steg ner till det mediala dödsriket,uppstod från de politiskt döda på tredje dagen,steg upp till chef för en utredning om ”främlingsfientlighet och rasism”,sitter på Multikultis, den allsmäktiges, högra sidaoch skall komma därifrån för att döma levande och döda.Vi tror på den heliga invandringen,det heliga, urvattnade flyktingbegreppet, de heliga flyktingbarnen,brottens tillåtelse, kroppens alla öppningar och det eviga nedtryckandet av svensken.Mer om Jesus från Södertälje: http://politisktinkorrekt.info/2011/05/17/lat-inte-intoleranta-mjukisl iberaler-utreda-rasismen/

  3. SunshineBlind

    Jag har röstat på V förut, men allt lutar åt att ni får min röst nästa val pga. er överlag väldigt humana politik, där ni är både pragmatiska och värnar om människans integritet. Något som är alltför ovanligt just nu.

Kommentera

