Svensk Myndighetskontroll: Jakttrumpeterna ljuder


Nu tycks det vara på gång, jakten på den vanliga familjen och ”husbehovsnedladdningen”. Utpressningsbreven finslipas och hoten formuleras. Efter att ha fått nej i USA på sin stämning på totalt 470.000.000.000.000 så söker man nu andra sätt att fylla skattkistorna. Det är samtidigt förvånansvärt att en industri som hävdar att den förlorat 470 tusen miljarder fortfarande lever och har hälsan.

En som heller inte begriper nåt är den här mannen. Hör honom åter förklara hur han tänkt? då det gäller IPRED. Det är på sitt eget absurda sätt rätt stor komik i det han säger.

Tack till HAX för inspirationen!

Nunc aut nuncuam

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 27 maj, 2011, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Michael Gajditza

    Nu är ni taskiga! O jag gillar det…..!! *S*

  2. ”:är detta ondska, cynism eller lyteskomik?”Det är Fredrik Reinfeldt!

  3. Frågan som man kan ställa sig är: är detta ondska, cynism eller lyteskomik?

Kommentera

