Svensk Myndighetskontroll: Liberaldemokraterna presenterar sitt manifest imorgon


Imorgon onsdag 110413 släpps äntligen Liberaldemokraternas manifest!

Det sker i samband med morgondagens Pub Liberal som har PSML som tema för kvällens debatt. PSML står för plattskatt och medborgarlön.

Vi håller till på Bysis på Hornsgatan 82 och pubkvällarna är öppna för alla så välkommen!!

Har Du inte möjlighet att vara där så sänds debatten som vanligt via Bambuser. Gå in på vår hemsida www.liberaldemokraterna.com för mer information.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 12 april, 2011, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

