Svensk Myndighetskontroll: Knarkreaktionärerna dödar fler unga med nya förbud


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8345443.ab

Detta är en bestående effekt av svensk narkotikapolitik. Genom kriminaliseringen av eget bruk så har man lyckats öka antalet olika droger väsentligt så att idag finns något för alla. Att utvecklingen är en konsekvens av förbud måste var och en kunna begripa utom då möjligen våra knarkreaktionärer i ledande och beslutande positioner.

Nu förbjuder man detta Krypton eller vad det hette och i februari har sedan Krypton 2 och lilla Kryptonita premiär istället. O vem vet vad den skiten kommer att innehålla…….?

Ursäkta franskan men såväl Johan Pehrson, Maria Larsson som Beatrice Ask måste vara helt dumma i huvudet som håller på med trams medan ungar dör.

Låt mig berätta en hemlighet för er politiker. I begynnelsen utfärdade Gud ett enda förbud för de två människor som fanns på jorden, enligt skapelseberättelsen. Det sket sig i hög fart redan då och i stort sett omedelbart men inte ens detta elementära har ni begripit. Istället sitter ni i TV och ojar er över och fördömer länder med en annan politik som lyckas bättre. Som jag förstår det så gör ni det inte av elakhet utan av okunskap och dumhet.

Sluta gärna med det innan fler har dött!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

http://www.aftonbladet.se/svn/tv/flash/satelliteUnified.swf?aid=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fwebbtv%2Fnyheter%2Finrikes%2Farticle8345443.ab%3Fservice%3Dtv&mid=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fwebbtv%2F%3Fservice%3Dtv%26menu%3Dtrue%26version%3D16&cid=webbtv_nyheter

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 29 december, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. MichaelDu är bra rolig i alla fall, det är väl detta som gör att man kan stå ut med dina skriverier, de är fyllda med din humor om samhället, nåväl du kan också komma med seriösa alster, synd bara att det inte sker så ofta.

  2. Gott Nytt År!Läs det här och bli en bättre människahttp://reaktion.nu/

    • Michael Gajditza

      Gott Nytt År själv. Tänk att det alltid ska serveras enkla lösningar på komplexa problem…..tror du det är så enkelt att göra en bättre människa av mig…..? Själv tror jag att det skulle krävas tonvis med arbete för att komma någonvart. *S* 🙂

  3. Maria de Suède

    Comment ? Mais tu ne parles pas français…Förbud leder ofta till en motsatt effekt, det har jag lärt mig genom sociologin… och psykologin…”Förbjudna produkter är mer spännande…” – Du ligger pà tredje plats idag… ( Skakar fortfarande pà huvudet, dà jag ligger först… ) 😉

    • Michael Gajditza

      Aj då, det går utför! Ärligt talat så begriper jag mig inte på dom där sidorna. Jag har t.ex ca. 10 fler länkningar nu än i förra veckan på Blogportalen men har sjunkit hos Politometern som jag har för mig mäter just länkningar……? Har fått fler läsare på några och färre på andra? *S* Tror det är bäst att bara skriva på helt enkelt men visst, kollar gör man ju.

Kommentera

