Svensk Myndighetskontroll: Mitt skämt om Ringholm nu fullt allvar.


libdem-mini.png

http://www.expressen.se/nyheter/1.2216756/bosse-ringholm-hetast-for-valberedningen

Men herregud rent ut sagt! Visserligen så skrev jag för någon dag sedan att det slutar väl med att dom kallar in Bosse Ringholm men det var ju ETT SKÄMT!!

Vem ska sköta föryngrings och moderniseringsarbetet hos sossarna då? Ingvar Carlsson och Stig Malm? Det törs jag ju förresten knappt skriva……..

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 17 november, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Ja, det mesta verkar vara humor och repriser..

  2. Nej, nu får de väl ändå ge sig…. ursäkta mitt dåliga språk, men om de väljer så virrigt så kanske Moderaterna förtjänar makten??hemska tanke… men det blir mer folk åt VÅRA partier då, så inget ont?Hemikram ♥

Kommentera

