Svensk Myndighetskontroll: Politisk lyteskomik i musikformat


Någon nämnde nyligen Levi Klausen, ledande SD man i Filipstad så jag kan inte låta bli att åter ge honom plats här på bloggen. Titta igenom de drygt fyra minuter som filmen tar så ska ni få ytterligare info om Klausen i form av en länk till en rätt dålig recension av hans musikaliska förmåga.

Så var det recensionen då och den hittar ni här. 

Men innan ni läser recensionen kan ni väl ta och lyssna och se vad som recenseras.

Ja ja, jag erkänner! Det gränsar till lyteskomik men står man på en valsedel så……..

Dessutom så är det ju sant.

 

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 24 september, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. För övrigt noterar man att detta inte bådar gott för alla bilmekanikers i landet rykte. Andra-namnet på Filipstadslistan var för övrigt också en bilmekaniker. Visserligen bara 19 år ännu, så kanske finns det hopp om tillfrisknande.Man skall visserligen inte generalisera — å andra sidan är ju just det ett av SD:s paradnummer — men vem skulle efter detta kunna tänka sig att lämna in sin bil för reparation någonstans i närheten av Filipstad?

  2. Tack för garvet och om detta betecknar den generella intelligensen inom partiet förstår jag inte vad vi är rädda för *LER IRONISKT*Hemikram! ♥

    • Michael Gajditza

      Nej, inte gör det väl det, det här är ju ett toppnamn så han ligger väl över snittet då får man anta…..?

  3. Till saken hör alltså att detta stolpskott av allt att döma blivit invald till fullmäktige i Filipsstad. SD fick ett mandat, och stolpskottet var överst på listan och fick till på köpet över flest personröster (13,55%).

    • Michael Gajditza

      Han har förmodligen en stor och stolt släkt…….. *S* Vi får för Filipstadsbornas skull hoppas att det inte blir så att han dessutom får nån sorts vågmästarroll……

  4. Extra roligt är ju också att Levi är ett judiskt namn, vilket väl inte passar så bra.Vilken idiot, rent ut sagt.

  5. Underbart, tack för det garvet

Kommentera

