Svensk Myndighetskontroll: Första delen av dagens bloggkärlek


Fredag så jag ska ägna mig åt lite bloglovin..! Skrattande

Börjar hos Jerlerup som har en huvudet på spiken artikel här

Fortsätter hos Magnihasa där jag hittar bevis för att det även finns seriösa sverigedemokrater

En suverän sågning får jag kalla detta hos Anders Widen.

Lars-Ericks blogg tar upp Johan Pehrsons senaste utspel och jag är övertygad om att syftet är en sänkning av straffmyndighetsåldern.

Scaber Nestor skriver om självcensur och praktiserar det samtidigt som han skriver vilket får ses som en bedrift! Cool

 

Fler kommer senare idag.

wedding6.jpg

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 13 augusti, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Nettan Tjernkvist

    Såsom Johan verkar tänk så skulle vi väl kunna sätta in barnen redan från dagisålder så slipper de ungdomsdomstolar längre fram för det är ju redan avklarat då….. Hur f–n kan man vara så jä–a korkad, det är ju bara att inse att man har misslyckats som regering, både denna och tidigare.

  2. Bevis vet jag inte om det är, men väl en spekulation kring deras postulerade existens. ^^

    • Michael Gajditza

      Oki, du får förlåta min kanske överdrivna optimism men jag har letat o letat och det vore så kul att hitta nån!! 🙂

  3. *SKRATT* flyger in med en hemikram!!Trevlig helg!

  4. MichaelHär kommer ett bidrag som man får tolka hur man vill.http://mopsen.wordpress.com/2010/08/12/nya-internationalen/

    • Michael Gajditza

      Jag tolkar det som att du bloggar under namnet Mopsen.Bland de utrikes födda var andelen misstänkta för brott drygt dubbelt så många som bland svenskar. I gruppen socialbidragstagare är det sex gånger vanligare att bli misstänkt för brott och hur många gånger vanligare det är om man är AFA eller Vit Makt medlem ska vi inte ens tala om.

Kommentera

