Svensk Myndighetskontroll: Har besökt the twilight zone. Fascinerad men mycket beklämd


http://thoralfalfsson.webblogg.se/

Har läst lite kommentarer här och där på Thoralf Alfssons blogg och jag har faktiskt svårt att beskriva vad jag läser. Här och nu så ska jag bara get ett enda exempel men jag återkommer med en sammanställning vid tillfälle.

Detta är en kommentar som Alfsson förvånande nog låter vara kvar trots att den pekar ut Moderata ungdomsförbundet som kriminella och aktiva pedofiler i en kampanj. Så här står det:

Postat av: peter

M vill att homosar adopterar, det är den enda slutsats man kan dra.

M är bereddda att offra vanligt folk för att visa att de till varje pris vill ha perversa och ge dem allt de vill ha oavsett hur fel det är.

MUFs valaffish minns vi där unga, 12-15-åringar tvingades utöva homsexuella aktiviteter under parollen vi är toleranta.

Om M är så toleranta och satsar främst på att bygga moskeer, och avskedar folk med traditionella åsikter då har M saboterats och kommer att försvinna som parti. Under Reinfeldts ledning tog M ledningen över S 2006 pga av att alla förlorat förtroendet för S. Nu går M samma väg.

2010-07-31 @ 05:59:07

Jag har aldrig sett en riksdagskandidat för ett seriöst parti tillåta den sortens kommentarer. Frågan är väl om den ens är laglig?

Som sagt, jag återkommer i ärendet och om någon är intresserad av att läsa sex sidor personangrepp på undertecknad som blev resultatet av att jag hade fräckheten att ställa frågor till Alfsson kan klicka på den här länken. http://www.svemykon.se/text1_2.html

Själv så tycker jag naturligtvis att mina kommentarer är det roligaste i den sörjan. Cool

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 1 augusti, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. En vän till mig träffade denna mannen en gång. Thoralf är kuslig!

    • Michael Gajditza

      Då är han mannen att släpa fram i ljuset med andra ord. Det får alltså bli fler besök i The twilight zone med åtföljande kommentarer. Har fått tag på några flygblad vars uppgifter jag just nu kollar. Spontant så känns dom hel fel men jag måste få bekräftat att det är som jag tror innan jag skriver.

  2. Men…. men…. men…. Va….. men….Jag kan inte finna ord. Finns det verkligen sådana här människor?

Kommentera

