Svensk Myndighetskontroll: Virusvarning!!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7072540.ab

Antar att de allra flesta redan sett detta men det skadar knappast att bidra till att varningen sprids så mycket som möjligt. Så se upp för detta virus/trojan eller vad det nu är.

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 4 maj, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

