Svensk Myndighetskontroll: Ett sluttande plan


Hittade den här mycket talande bilden hos Rick Falkvinge: http://rickfalkvinge.se/2010/04/03/darfor-maste-piratpartiet-lyckas-2010/

Utvecklingen mot ett samhälle vi inte vill ha går allt fortare.

2006-2010-2014-474px1.png

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 5 april, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Jo, jag vet exakt vad du menar(egentligen har jag ingen aning men jag låtsas som om att jag fattar för att få dig att tro att jag inte är ofattande)=)

  2. Onsdag passar bra, jag förstår att man emellanåt måste ”skjuta upp” saker och ting…då det passar mig närsom så får du avgöra=)

    • Michael Gajditza

      Då får det bli så (om inget oförutsett inträffar och gör det det så var det ju oförutsett och kunde därför inte förutses så jag förutsätter att du vet hur jag menar….) nån gång under sen eftermiddag/kväll. 😉

  3. När skulle vi prata=) Vem skulle ringa?

    • Michael Gajditza

      Jag skulle ringa efter helgen, d.v.s nu i veckan. Blir förmodligen inte imorgon eftersom det jobb jag skulle ha gjort i helgen försvann någonstans…… och har nu återfunnits och måste åtgärdas tillsammans med det övriga som var tänkt imorgon….*suck* Så onsdag tycker jag känns bra för min del. Passar det och isf hur dags?

Kommentera

