Svensk Myndighetskontroll: Hur ofta blir Du googlad?


http://googlad.nu

Hittade en kul sida dit du kan gå för att kolla hur många gånger det googlas på ditt namn under en månad. Det går naturligtvis att kolla antalet googlingar på vem eller vilket ord som helst som man är intresserad av.

About Michael Gajditza

Jag är en 54-årig man i Västerås som sedan 16-årsåldern varit engagerad i samhällsfrågor på olika sätt. Med åren har jag skaffat mig en varierad livserfarenhet med en bredd som jag vågar påstå att inte många har. Bloggen driver jag med en inriktning på frågor som rör rättssäkerhet, frihet, demokrati och integritet. Jag är även en av grundarna av Liberaldemokraterna, ledamot av det verkställande utskottet och f.n dess rättspolitiske talesman.

Posted on 3 april, 2010, in Okategoriserade. Bookmark the permalink. 13 kommentarer.

  1. SarahMarah 73 ggr=)

  2. jag vet inte….liten ny bloggerska, med tur typ 1 gång?? //sarah

  3. Maria:Det är för att du gömt dig från Sverige ett tag… du kanske är redo att stiga fram i ljuset där du förtjänar att vara…

  4. Maria de Suède

    Hela mitt liv, i princip, fann jag på Google, franska Google. Men jag kommer inte ihåg hur många som har sökt på mitt namn. Fast jag är också en offentlig person. Varför använder jag ett pseudo för? Maria är verkligen mitt förnamn, men jag vill inte använda mitt riktiga efternamn.

  5. Maria de Suède

    Hela mitt liv, i princip, fann jag på Google, franska Google. Men jag kommer inte ihåg hur många som har sökt på mitt namn. Fast jag är också en offentlig person. Varför använder jag ett pseudo för? Maria är verkligen mitt förnamn, men jag vill inte använda mitt riktiga efternamn.

  6. ”ombudet”Jagninnannah=)

    • Michael Gajditza

      oki, ombudet kan ju vara så mycket och så många andra så det kollade jag inte förrän nu. 560 tror jag men då var det inte många om mig.

  7. A, jag blev googlad 71 ggr=) Hur var det med ditt alias?

  8. mkt intressant det ska jag genast kolla!

Kommentera

